Turystyka Wiadomości branżowe

Rainbow Tours i Bee Free pomagają klientom Sky Club

W dniu 04 lipca 2012 roku Zarząd Rainbow Tours oraz spółki Bee Free Holidays podjął decyzją w sprawie pomocy dla klientów Sky Club. Decyzja ta jest następstwem ogłoszenia upadłości przez Sky Club Sp. z o.o. Obie spółki z Grupy

W dniu 04 lipca 2012 roku Zarząd Rainbow Tours oraz spółki Bee Free Holidays podjął decyzją w sprawie pomocy dla klientów Sky Club. Decyzja ta jest następstwem ogłoszenia upadłości przez Sky Club Sp. z o.o. Obie spółki z Grupy Kapitałowej Rainbow Tours zobowiązują się do udostępnienia swojej oferty Lato 2012 w cenach w jakich klienci zawarli umowy ze Sky Club.

Rainbow Tours oraz Bee Free poinformowały całą sieć sprzedaży o podjęciu decyzji w sprawie pomocy wszystkim klientom upadłego Sky Club. To już druga tego typu akcja zorganizowana na tak dużą skalę. Taką  samą pomoc ze strony Rainbow Tours uzyskali pozbawieni możliwości wyjazdu klienci Ecco Holiday w maju bieżącego roku. Spółki  proponują swoje oferty na lato w cenach w jakich klienci zawarli umowy ze Sky Club Sp z o.o.  oraz w miarę możliwości w hotelach o podobnym standardzie. Rainbow Tours oraz Bee Free zachęcają sieć sprzedaży do proponowania ich wyjazdów wszystkim tym klientom, którym anulowano wakacje oraz stracili szansę na prawdziwy urlop. Procedura przepisywania klientów wiąże się z pewnymi warunkami, takimi jak np. opłacenie rezerwacji zgodnie z warunkami uczestnictwa Rainbow Tours oraz Bee Free. Wybrane kierunki, terminy wylotu, standard hotelu oraz wyżywienia powinny być takie same lub zbliżone. Szczegółowe informacje oraz warunki na podstawie których można skorzystać z pomocy dostępne są w całej sieci sprzedaży Rainbow Tours oraz Bee Free.

 

A to już wiesz?  Emirates wprowadzają Airbusa A380 do obsługi codziennego połączenia na Mauritius

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy