promocje godzinowe

Wprowadzone z okazji dwudziestych urodzin Triady promocje godzinowe cieszą się dużą popularnością wśród klientów biura. Oferty sprzedawane w ramach ?Weekendowego szperacza?, ?Porannego refleksu? i ?Wieczornego łowcy? są wykupywane przez klientów w kilka minut od pojawienia się w systemie rezerwacyjnym. Największym wzięciem cieszą się wycieczki do Grecji i Turcji.

Od maja 2011 roku, kiedy Biuro Podróży Triada z okazji dwudziestolecia działalności wprowadziło promocje godzinowe, skorzystało z nich już prawie tysiąc osób. Ceny wycieczek w ofercie specjalnej są niższe nawet o 30%, co w wielu przypadkach oznacza oszczędność nawet do 1500 złotych. Nowe oferty wprowadzane są do systemu o północy i o godzinie 14:00 w dni powszednie, a także kilkakrotnie w ciągu weekendu, począwszy od północy z piątku na sobotę do końca niedzieli.

Promocje godzinowe wprowadziliśmy przede wszystkim z myślą o internautach, którzy trzymają rękę na pulsie o każdej porze dnia i nocy – mówi Ewa Zawistowska, Pełnomocnik Zarządu Triady. ? To specyficzna grupa klientów, którzy doskonale orientują się w aktualnych ofertach touroperatorów i potrafią ocenić, czy relacja ceny do rzeczywistej wartości wycieczki jest faktycznie korzystna. Dlatego równą popularnością cieszą się wśród nich oferty wyjazdu do Grecji za niewiele ponad 800 złotych, jak i dwutygodniowe wycieczki all inclusive do Turcji czy Hiszpanii za około 2000 złotych, które, choć nie są najtańsze, w porównaniu do ceny pierwotnej stanowią bardzo okazyjną ofertę ? wyjaśnia Ewa Zawistowska.

Internauci z promocji korzystają częściej w dni powszednie niż w weekend. W ramach ?Porannego Refleksu? i ?Wieczornego Łowcy? sprzedaje się o 20 % więcej ofert niż w ramach ?Weekendowego Szperacza?. Najpopularniejszą porą na cenowe polowania jest popołudnie, kiedy wprowadzane są oferty dla ?Wieczornych Łowców?. W promocjach godzinowych znaleźć można zarówno wycieczki last minute, jak i wyjazdy zaplanowane na dalsze terminy, a także cały zakres opcji pobytu, od samego zakwaterowania aż po all inclusive. Do wyboru są wyjazdy tygodniowe i dwutygodniowe, a także flagowy produkt Triady – pakiety 7+7 łączące relaks ze zwiedzaniem.

Ideą urodzinowych promocji jest udostępnienie klientom jak najszerszej gamy produktów, aby zawsze móc zaskoczyć ich czymś nowym ? mówi Ewa Zawistowska. ? Popularność tej akcji sprzedażowej świadczy o tym, że warto dopasowywać ofertę do potrzeb specyficznych grup klientów, takich jak internauci – wyjaśnia.

hastagi na stronie:

#łowcy promocji w polsce #łowcy promocji polska

Authors

Related posts

Top